even the best fall down sometimes

jag är trött, ont i huvudet & hungrig.
struntade i skolan idag, var vaken sen 5 imorse så var ganska trött.
Ocj jag måste erkänna att jag varit ganska duktig på att vara i skolan,
har bara varit borta 3 elr 4 dagar på hela året! så, 
ibland måste jag också få vara borta ;b 
imorron & på onsdag måste jag träna på hotell&serveringsprov som fan.
Tänkte att jag skulle ha tränat på det idag eftersom jag var hemma,
men själklart hade jag med mig alla häften utom det vi ska ha på provet..
Så, får hoppas jag kommer kunna det iaf.. På onsdan är vi lediga också,
så jag och sandra funderar på att dra ut & grilla ngnstans, skulle vara gott :)
och ifall jag känner mig rätt så kommer det inte bli så mkt träna-på-prov iaf..

Och idag dog kråkis :( (mormors & mammas papegoja) hon blev 30 år!
så, hon har lliksom varit med ända sen mamma varit liten..

image41

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det får hon ju inte :( r.i.p kråkis

2008-05-12 @ 19:46:09
Postat av: fröjd.

VAAAAAAAAAAAAAAAAAA???????????????????????????????????????????????

:(:(:(:(:(:(:(:(:(

omg. jag lider.

2008-05-12 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0