cause it was us against the world.

har inte skrivit på ett tag, har inte varit på datorn så mycket :)
nu är det måndag igen, fast gott att den värsta dagen är över..
har varit med sandra helaa helgen :) hon är bra hon <3
iaf, vi har inte gjort någonting! haha, men kan vara gott ibland.
på fredan gjorde vi inte så mkt, var ute på lite safari som jag skrev om ;b
på lördan försökte vi hitta ngn fest, höhö. Gick inge vidare,
så vi fick vara hemma.. Fast andreas & björkan kom så vi såg på film :)
japp, så såg mig helg ut. Och imorron ska vi till plaza med klassen :p
och sen hoppas jag på att på sommarjobbsbrevet,
alla hade typ fått det idag, och dom flesta hade fått jobbet också,
så jag får nog ett brev, och inget jobb.. Jaja, jag och sandra blir fattiga i sommar!

tänkte ladda upp lite bilder som sandra var ute och tog :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0