that's not the way.

Jag kom på att jag inte kommer kunna hålla det derä,
"gå minst 30 min varje dag".
För när jag kommer hem på tisdagar&onsdagar är min kropp trött..
Det är faktiskt jobbigt att stå och laga mat i flera timmar.
Fast det är väldigt kul också :)

Jag har inte varit i hagfors på jättttelänge.. Eller aa, typ 3 veckor iaf.
Vet inte varför, har bara inte inte blivit så.
Och nu så trivs jag faktiskt här,
Nora & Sandra har fått mig att vilja vara här på helgerna :) dom är bra.
Men jag saknar emma, sara & alla andra..
Fast, jag tror dom vet att jag icke glömt dom :p
Men hoppas på att få tillbringa lördagen med min emma iaf  :)  ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Det får du :) för jag har saknat dig bajs mycket

2008-03-12 @ 19:16:24
Postat av: sara

jag saknar dig också friden!

2008-03-13 @ 22:13:51
URL: http://saralundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0