SYSTER <3

" jag har tänkt på det att vara "en bra människa".
Vafan ska man göra åt det?
måste man vara aktiv inom politiken? stå för det man tycker?
eller gå runt och le hela tiden? Ska man äta sunt?
jo, om man vill vara en bra människa mot sig själv,
vilket jag inte varit på ett tag :p
Framför allt ska man ta väl han om sina nära. Helt klart.

En bra människa är Frida Karlsson.
Och det är inget jag ens tvekar om.
Hon har allt, och har väldigt svårt att prata skit om folk,
vilket hon typ ALDRIG gör. Hon har 5 miljoner vänner minst..
Hon har fler vänner än vad jag någonsin kommer ha.
Jag ser upp till min syster. Hon tar allt så lugnt.
Det största problemet hon har är ifall hon ska duscha på kvällen eller morgonen.
 - på möran är ja ju så trött och öm jag lägger mig med blött hår blir dä sö könstit.
Här har ni tjejen som tar allt med en klackspark ;p
Thank you for all youve done for me!
"

Frida Eriksson, du är inte så dum du heller.
ojoj, undrar vart jag tagit vägen ifall inte du fanns där när dt behövdes.
DU är en bra människa!  tack för att du finns
<3

image23

Kommentarer
Postat av: Frida

hihihi, du är den bästa som finns :)

2008-03-18 @ 00:40:13
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se
Postat av: Issa

haha, söta :)

2008-03-19 @ 13:26:05
URL: http://bellsibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0