Imorgon.

Imorron börjar mitt nya liv! :p
Eller aa, ska försöka iaf ;D Ska minst gå en haltvimme per dag,
& inte äta godis & sånt på veckorna. Måste förbättre mig på det :)
(låter ju bättre att jag försöker övertala mig själv iaf..)

Idag var jag vid arbetsförmedligen och försökte få sommarjobb.
Men det skulle man göra via dator eller gå dit man vill jobba.
Men det är så svårt, vet inte vad jag ska ha eller vill jobba med.
Aja, har bestämt mig för att jag måste jobba för att få pengar detta år iaf.
Sen åkte jag & mamma och solade :)
& ja vill ta nytt i naveln, men har kommit fram till att det nog inte är värt det.
Vill inte få två ärr.. Så snyggt är det faktiskt inte.
Nej, nu ska jag upp och sova. NATTI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0