sommarlov

nu har jag fått sommarlov! och allt har gått så sjukt snabbt :)
har inte kunnat skriva på ett tag för det där med blogg flyttningen..
hade avslutning igår, vi började vid shalle och sen in till stan ett tag :)
coh sen drog vi till rud, gott för mig så kunde jag bara gå hem sen.
det var kul därborta och jag gick hem typ 1 eller ngt för dom andra skulle hem.

blir att ta bussen vid 5 idag och åka till pappa :)
kommer bli gott att se alla, har inte varit där på ett tag.
men emma åker ju till turkiet på onsdag, så måste se henne lite :)
för sen i juli börjar jag sommarjobba,
så då kommer inte jag kunna vara i hagfors så mycket.
jag vill ut idag också! men tror inte emma är så pigg på det ;) fårse..

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0