I need you

nu är jag trött i mina ben & fötter..
jag och frida åkte till skolan vid 11 ungefär.
egentligen hade jag bara ett prov att göra, och det var halv 3.
men det var god mat idag och så tänkte jag jobba med dt jag hade kvar.
fast, blev ju såklart inte så. Satt mest, och sen gick jag,
frida, shalle & sandra till stan och kollade lite :)
åkte sen tillbaka till skolan och gjorde det praktiska provet.
det gick bra :) och hon sa att jag kommer få vg i hotell,
& vg i servering som slutbetyg :) så, det känns gott!
nu har jag inte mkt mer att göra i skolan, förutom två grejer i svenskan.
och imorron får jag komma när jag vill till skolan, ska bara städa skåpen.
så, jag får väl försöka att göra klart alla grejer då :p

fick mig även lite kläder idag :) ett par shorts,
linne och en klänning. Ledig på fredag också, gott.
nej, nu ska jag fortsätta se på gossip girl.

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0