i dont want to know.

har nyss kommit hem :) har varit ute och gått med emma.
vi ville tälta egentligen, men kom på att det var försent och lite kallt ;)
men ifall det skulle bli varmt imorron så skulle vi göra det ;D
vi var inne hos dennis en sväng också :) dom spelade gh och jag kollade på.
men sen blev det mörkt och då ville jag hem :p och nu sitter jag här..
hungrig är jag också.. Men vi har inget gott hemma.

fårse när jag åker tillbaka till mamma.
emma & dom åker ju till turkiet nu på onsdag,
och dom flesta börjar ju jobba imorron..
så, åker nog hem på tisdag eller onsdag.
Nu kommer sandra & shalle jobba i tre veckor,
så jag känner att jag kommer ha väldigt mkt att göra..
sen när dom slutar så kommer jag börja jobba!
men en rolig grej med lovet är väl att vi ska till liseberg den 28 ;)
nej, nu är jag hunrgig! hejs.

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0