you make me feel

DET ÄR SOL NU! och ändå sitter jag här.. Jaja.

har hört att det ska bli fint väder till helgen också,
brrrraa, för då är det hamnfestivalen grejs :D
men tror inte jag ska gå in, kostar 120 kr och det har inte jag! :p
men jag kommer fira så himla mkt att jag inte behöver jobba mer!
bara 3 arbetsdagar kvar!
inte behöva ställa klockan på 05:50 varje morron =D härligt!
och jag kom på vad fort dom 3 jobbarveckorna har varit,
och då kom jag på att efter jag jobbat så är det bara 3 veckor kvar till skolan!
det kommer gå så jävla fort, detta lovet har gått så jävla fort!
vad har man gjort liksom? ingenting.. Yes, det är sorgligt..
Men jag längtar så ihjäl mig på min lön som jag får om typ en månad.
Kommer väl göra av mig med pengar på en dag..

Fårse vart jag och sandra hamnar ngnstans på fredag eller lördag,
blir väl vid mig ifall vi inte hittar nån annan stans.
Men nu har jag fått en ny hockeygranne, som tyvärr inte är så trevlig.
Så, är faktiskt lite rädd för att ha fest här nu =D men det har ju gått bra dom andra gånger ;b

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0