varmt varmt varmt

nu när det väl är varmt så är det så varmt så man inte orkar ligga ute,
och annars klagar man. Men det ska jag icke göra :)
ska försöka att gå ut igen och få mig lite färg :)
usch, låg och solade förut och så fick jag en tvesjärt i rumpen,
jag hatar tvestjärtar! och det gör så jävla ont när dom biter, eller vad dom nu gör =D
sandras mamma kommer hem runt 3, så då skjutsar hon oss till mig.
Och sen blir det väl att duscha och göra iordning sig,
kanske kommer lite folk hem till mig också, vet inte än..
Jag hade verkligen velat åka till sunne idag som halva sverige ska!
men har inge pengar eller skjuts eller ngt, så för nöja mig med att gå ut med sandra ist ;)
det blir nog lika roligt det =D mohaha.. Nej, nu ska jag ut och pressa igen.

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0