trouble is her only friend

imorron är det fredag! Fan så gott.. Och då har jag även gjort två veckor av jobbet,
så nu är det bara 1 vecka kvar så har jag lite sommarlov igen =D
känns som om man inte har gjort någonting detta lovet,
och vart tog det dära underbara sommarvädret vägen egentligen?! jaja..
Har iaf gjort en rolig grej. Lisberg :) och än är det väl icke slut..
Ska nog till pappa typ nästa söndag tror jag, då har vi en liten hund hemma också! :)

och den 23 augusti så är det ju eldfesten,
hade tänkt ta med mig sandra och shalle till hagfors då,
men kom på nu att det är ju hamnfestivalen här då också..
Så, vet inte riktigt hur vi ska göra än. Fårse :)
Nu bränner min näsa, eftersom jag lyckades få upp en chipsbit där förut.
Fråga mig inte hur :) men tillslut så kom den ut :D
nej, nu ska jag nog joina meine family till the livinrum, höhö.

Slash F.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det samtidigt ? :O

2008-07-18 @ 14:21:09
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, jag kommer ner till dig veckan efter frykdalsdansen om det passar ? :) Får inte pengar förrän den 25 och den helgen är det ju frykdalsdansen, så får bli efter det ^^ Ska du dit förresten? Hoppas det, saknar dig Frida! <3

2008-07-19 @ 02:16:13
Postat av: Anonym

/Therese :D Haha.

2008-07-19 @ 02:17:20
URL: http://farbrortherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0