No air

Nu sitter jag här och är partysugen som fan, vet inte varför :D
klockan är snart halv 12 och jag borde sova eftersom jag ska upp 6  :p
och imorron har jag jobbat en vecka, det går snabbt..
Ska bli så jävla gott med helg nu :D men dagarna går snabbt,
och det är faktiskt ganska kul på jobbet, har inte så mkt att göra jämt,
men alla patienter är så söta :D dom flesta iaf.. Höhö.

Ska nog ut imorron eller på lördag, har inte vartit det på ett tag så ska bli kul!
jag längtar så när jag får min lön, för den ju inte förns typ slutet av augusti.
Och har nu -4 på kontot! sånt är för härligt ;) menmen..
Nej, nu måste jag nog upp och göra iordning mig.

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0