Halsbränna

är ngt som faktistk inte är sådär jättekul. det vet jag.

nu sitter jag och pratar med sandra i telefonen :)
klockan är 2 och jag ska nog gå och sova, för bussen går 11:40,
och det är tidigt för mig. Ska bli så kul att therese ska med! :))
har verkligen saknat henne.. Och på fredan så ska vi nog ut också :)

kom hit i måndags och då var jag med emma och sara :)
och sara var ensam hemma så vi sov där.
var med dom igår också, det var underbaaart att få träffa dom :) dom är bra!
och jag kom på vad mycket jag saknar att umgås med dom :)
men nu ska jag nog dra till sängeen, natttti..

Slash F.

Kommentarer
Postat av: sara

ja det var väldigt kul att få träffa dig frida.

blir för jobbigt att va ifrån varandra så länge :(

2008-07-31 @ 13:02:05
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Emma.

Det var kul att leka med er igen, var alldesle för länge sen vi gjorde det :( Du är också bra frida.

2008-07-31 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0