Girls just wanna have fun

men det var längesen jag hade riktigt kul faktiskt! skärpning.
så, därför så ville ju jag och sandra ut denna helgen,
och det ska vi! fast alla är ju borta typ, och många ska till sunne.
så känns som om det inte kmr bli ngt ändå..
Men jag ska fan fira att det är min sista jobbardag imorron!
kan inte beskriva vad gott det ska bli att få ligga kvar och sova på morronen!
fast det har gått så himla fort allt, så själva jobbet har inte varit jobbigt direkt. :)

På söndan eller måndan så åker jag till käre far :)
vill ju se våran nya lilla hund! =D höhö.
Är där några dagar sen ska jag hem tillbaka på onsdan elr torsdan.
För jag ska passa min helt underbara syster Felicia, ironi.
Men ett + är ju att jag tar med mig Therese hit! :D
och då har jag och sandra sagt att då ska vi ut under helgen,
så, det ser jag verkligen fram emot! :)
Nej, nu ska jag nog gå och joina mamma in the tvrum och sen sova.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Therese

Guud va kul det ska bli! :D <3

2008-07-24 @ 23:25:26
URL: http://farbrortherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0