for the sun

Nu är det måndag igen, och det tycker vi mindre om..
längtar redan till helgen! usch, vill inte jobba!
fast mitt jobb är ju inte direkt jättejobbigt, men tycker inte om att gå upp tidigt..
Och nu börjar jag också bli sjuk, tror sandra och shalle har smittat mig,
men jag måste gå till jobbet ändå, för sjukänmäla mig tänker jag icke göra,
det är jag för snål för ;) så, får bara hoppas att det går över :)
och nu är sandra sjölv hemma hos henne hela veckan,
och jag kan inte vara där :( hon är hunvakt och jag jobbar ju..
Så, blir nog att åka dti till helgen iaf :) kanske ska ut då också,
hoppas det :) ifall vi alla tre inte har blivit jättesjuka =D
Nej, nu ska jag nog faktiskt ta och lägga mig lite tidigt idag..

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0