you know I'd walk a thousand miles.

Blev ju inte som planerat med kd ändå, fast det visste jag redan.. Så jag stannade hos pappa tills på lördag, för då skulle jag få skjuts ist. Var väl inte så härligt att gå upp vid halv 8 kanske, men då sparade jag iaf 56 kr :) eller, jag tror dom höjt nu igen.. Jag var så trött så direkt jag kom hem gick jag och lade mig igen.. Sen åt jag, duschade och blev med mamma till stan, för vi skulle kolla på Marie Picasso.. Det var bra :) fast hon sjöng ju bara två låtar så. Hann ju inte se så mycket.. Sen kunde jag åkt på hockey ifall jag ville, men hade ingen direkt lust. Så stannade hemma med naturgodis&dricka ist ;) så, där rök pengarna jag trodde jag hade sparat med bussen.. Haha! menmen. Har nyss suttit och kollat färdigt på 'Sagan om de två tornen', jag älskar dom filmerna :) Fast var väl lite tråkigt att sitta ensam kanske :p Nej, nu ska jag återgå till tv ;) sen ska jag nog faktiskt sova..

Kommentarer
Postat av: anni

Hör av dig om du vill hitta på nåt nån dag!!

2008-01-06 @ 13:26:11
URL: http://beivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0