Nytt år, nya besvikelser.

Det skålade jag och jocke för igår..

Det blev bersäng på nyår. Var väl sådär, hade roligt stundtals.. Men jag var väldigt stolt över mig själv för att jag var ledsen för en bra anledning, eller det är klart det inte var en bra anledning.. Men jag trodde jag skulle vara ledsen över en annan. Men det var jag inte, och det tyckte jag var väldigt bra :) 2007 har varit både hemsk & underbar..
Jag har varit som lyckligast och vissa stunder önskar jag inte hänt. Jag förlorade min bästa vän. Jag förlorade två av dom viktigaste personerna i mitt liv.. Men, ensam är väl stark. Eller? i år skaffade jag ett nyårslöfte.. Men jag insåg redan på nyår att det inte kommer gå. Såna saker bestämmer man inte över själv.. Jag kanske inte har ansträngt mig så mycket som jag borde ha gjort för att glömma. Men jag försöker att intala mig att jag inte kunde gjort mer. Vem kom på att man skulle göra nyårslöfte? jag menar, om man inte klarat av det löftet under året som varit, så varför skulle man kunna göra det året som kommer? ingenting är ju annorlunda, förutom ett datum.. Jag behöver inte löfte som jag ändå inte kommer att hålla. Det vet jag. För det löftet är något jag försöker med varje dag. Men jag ska verkligen försöka. För min skull.. Du tror nog inte att jag försökt eller ansträngt mig. Men det har jag.. Du vet bara inte hur det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0