in the end, it doesn't even matter.

idag gick jag upp typ 11, hurtig som jag är.  För 11 är faktiskt väldigt tidigt för mig.. Jag gick upp, duschade & åt. Sen tog jag bussen & åkte till uddeholm :) för där var malin, ia & madde :) det var väldigt skänt att se dom, var alldeles förlängesen. Och det känns som om vi aldrig ser varann längre.. Det bara blir inte så.. Men ifall, när vi jag kom dit så åt vi (; sen seplade vi spel, haha :p Sen åt vi igen, & sen tittade vi på film. :) skulle egentligen ha sovit där men pappa kom & hämtade mig ist för jag ska till kd imorroon med elin, ifall det går som planerat. Och det brukar det inte göra, så jag för se. . Hoppas det iaf. Är meningen att vi ska gå på bio & sånt :) Yes, nej nu ska jag gå & ta med ngt att äta, eftersom jag gör det så sällan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0