I never really cared untill i mett you.

Nu sitter jag här när jag egentligen borde träna på provet inmorgon.. Kan typ, ingenting. & det är skitmycket vi ska kunna! Menmen, får väl sitta med det sen. Usch, jag luktar räkor också, gjort smörgåstrårta i skolan idag :p Det är gott.. Fast inte lika gott när man luktar räka en hel dag.. Hoppas att jag inte behöver att ta ut min piercing, men det börjar att bli bättre nu :) har hat i två månader tror jag. Men mamma hade ngn bra salva som jag haft.. Men jag tycker inte om min navel, för den är så konstig. Har jättejobbigt skinn där, & andras navlar kan vara jätte elastiska, men det är icke min! ;) men jag ska verkligen försöka så att jag kan ha kvar den. för ifall jag måste ta ut den orkar jag nog inte ta det igen. För det gör ONT! Nej, nu blev dt mycket 'navelprat' .. På fredan kommer cathrine hit! Det tycker vi om :) vi ska nog gå på bio och så, eftersom det inte blev ngt förra gången. Nej, nu ska jag sätta mig med mitt underbara prov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0