I don't want the world to see me.

Cathrine har varit hos mig under helgen :) På fredan var vi bara hemma, och på lördan var vi på bio. "Försoningen", den var väldigt bra. Fast lite invecklad, men ändå bra.. Jag och Cathrine gick ut svarta under ögonen :p Så, den borde ni se! Sen idag har vi bara legat i soffan hela dagen. Eller iaf jag, för hon åkte vid 2 typ.. Bilddagboken funkar inte för mig! vet inte vrf, för väl göra en ny så jag har två stycken. För nu får panik snart, haha. Varför blir man så beronde av ngt sånt? konstigt men sant.. Ska nog klara mig en stund till tror jag. & sen ska jag även ta bort min piercing, vågar inte ha det längre. Är rädd att jag ska få ett jättefult ärr, och det har ju inte precis gått så bra heller.. Jag ville verkligen ha kvar den.. Men, finns inget annat att göra så. Nej, nu ska jag gå upp i duschen, ta ut piercingen och gråta en skvätt framför spegeln.. (r.i.p)

will I feel this way forever?

Kommentarer
Postat av: anni

Har du problem med att logga in på bdb eller?

2008-01-15 @ 23:33:31
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: SYSTER DIN!

kan du hjäla mig ellerrrrrrrr?

jag älskar dig

2008-01-18 @ 00:24:36
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0