Trött.

I fredags kom jag hit vid 5 typ. Åkte till camilla&frida :) sen kom även anton&andré. Sen vid 10 ungefär så ringde emma till mig och sa att vi skulle träffa rebecca snart. Så vi gick till niklas, för hon var där. Och det var underbart att träffa henne. Mycket har förändrats.. Men kändes ändå som vi inte varit ifrån varandra så länge, var iaf väldigt skönt att se henne! :) sen när vi varit där ngn timme kanske så gick emma hem till sig, och jag tillbaka till camilla, och där blev det lite party under kvällen :p det var kul!

Har varit vid camilla idag också. :)
& påväg hem när jag och anton gick vid filaren drog jag mig i på isen! det var mindre härligt ;b och det tyckte nog mitt ben också. Kändes så iaf..

Nej, nu ska jag nog ta & sova snart :) jag & frida ska ta bussen till kd imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0