this is a start of something new.

fredag, så var jag hemma, alldeles själv.
Eller ja, eric var ju hemma fast det räknas inte,
eftersom han aldrig lämmnar övervåningen typ ;b

lördag, så åkte jag till sandra & shalle vid 5 typ.
När jag kom dit så åt vi, fick skitgod mat :p och sen kolla vi på tv,
& det var så svårt att välja kanal eftersom hon hade endast 4:an & 6:an,
och hennes dvd fungerade inte, den var svartvit ;) Men det gjorde inte så mycket,
vi hade ju iallafall chips och dipp, höhö. Sen sov jag där :) och åkte hem vid 1 typ.
& idag har jag inte gjort mycket, suttit här & vid tv. Så, nu vet ni det också! :)
Nu ska jag titta till mina cornflakeskakor.
(jag har blivit chokladberoende på sistone, & det syns..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0