Rally.

Ska ha emma här under rallyt, eftersom dom har hyrt ut sin lägenhet :)
så det ska bli trevligt.
Vi ska ut med josse, sara & ida sen tror jag :) och kolla lite.
Sen ska vi väl ut imorron, ska vara vid sara först tror jag ;b var längesen jag var ute, så jag hoppas det blir kul..

Frida var med till skolan idag :)
lite sorligt eftersom hon också skulle ha gått där :( oj vad kul vi skulle haft.. 
Men så blev det icke.
Och nu har jag planerat att jag vill till henne om några veckor. För jag har inte sett hennes & lars lägenhet än :p japp, dom bor tillsammas. Dom där kommer vara tsm tills dom blir gaaaaamla :)
Nej, nu ska jag nog ta och gå upp i duschen snart & göra mig iordning. HEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0