Dryg.

Jag har varit lite dryg på att skriva på den senaste tiden..
Har inte så mycket att skriva heller.. Men imorron får vi lov,
och det ska bli väldigt skönt! ;p blir nog hagfors imorron ändå :)
& På tisdan så ska jag och mamma upp och träffa frida!
eftersom jag inte kunde komma upp och vara hos henne :(
men får väl tas igen ngn gg..
Och på torsdan så kommer nog therese hit! :)
japp, hade nog inte så mycket mer att säga.

Snart ska jag hämta mina kläder jag beställt! ;b
fast, är bara två plagg. För dom andra fanns ej i min storlek elr ngt sånt  :(

     

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Frida, jag måste säga att den där cardigan, den gråa, har jag också :) Så snygg! Bra smak har du iaf :)

2008-03-19 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0