when you love someone, but it goe's to waste.

Jag kom på att jag skulle vilja på coldplay när dom kommer hit,
för fan vad bra dom är!
Men jag kommer väl inte ha pengar till det.
Så, får sitta hemma och lyssna på dom ist. :)

Funderar på att sova snart faktiskt. Kanske inte får sova ut imorron heller.. Blir nog med Anna och Fridah till stan imorron :) Har varit där i två dagar nu, så jag kommer nog ha träningsvärk i benen ;) Fårse ifall jag hittar nåt mer :) har lite pengar kvar, och det är ju onödigt att ha kvar? :b Sen får vi ju faktiskt studiebidraget snart också, men det ska jag snåla på :) Nej, nu blir det sängen för mig. Åh vad jag saknar att ha nån ibland har jag kommit på.. Haha, oj. Menade faktiskt inte i sängen-samanhanget! :D Nej, nu är det bättre jag lägger mig ;p Kommer bli tomt utan emmsan vid min sida inatt. Vi kan verkligen ligga och prata i flera timmar :) Hon är great den bruuuden ;) och jag kommer sakna henne!

Slash F.

Kommentarer
Postat av: SISTAAAH

jag vill också till karlstad och hansla, fast jag fick ju inga pengar i julklapp.. kul.. ribnger dig sen :) <3

2008-12-28 @ 13:16:34
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Från din vän

Du är också great bruden, och vi kan verkligen prata om allt :) miss ya.

2008-12-28 @ 18:32:20
Postat av: Fridah

"menade inte i säng-sammanhanget" :D haha söt. <3

2008-12-29 @ 10:43:25
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Sofie

nej jag kan tänka mig det :) gott nytt år frida! ses vi ikväll? :D

2008-12-31 @ 13:29:08
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0