when you can live forever, what do you live for?


Var somsagt på twilight igår. Och fyfan vad bra den var! Man ville bara se mer och mer :) nu kommer man längta ihjäl sig på den andra filmen! Men hoppas bara den är lika bra, för det brukar ju vara så med filmer man gör tvåan på, att det bli dåligare. Men oj vad jag längtar. Så, om ni inte sett den än så gör det! För dehär är verkligen en sån film man ska se på bio :) Filmen handlar ju om vampyrer så det verkar ju inte vara en riktigt kärleksfilm men det är det verkligen! Jaja, den var jävligt bra helt enkelt! :D så det kom allt några tårar för min del ;)

Och nu har vi jullov och det känns underbart! :p vi började halv 9, lyssnade på massa jullåtar och sånt, och sen fick vi sluta vid 10. Så jag, sandra, linus, frida, ida och anna åkte in till stan lite :) Sen blev jag med dom + frida och sebastian till day&night där dom åt. Fårse vad det blir ikväll, ska nog bara vara hemma :) men kan vara gott det också. Nej, hej mäer! Slash F.

så vacker film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0