du hade tid.

Helgen var bra :)

Det blev ingen skola för min del idag.
Eftersom jag blev med fredrik på hockey igår så kom jag hem typ vid 5.
Så jag hann inte med den bussen, så det blev att jag tog en imorse ist.
Och då skulle jag kommit så försent så jag stannade hemma ist.
Men det var inte fel det heller faktiskt :)
kom hem vid halv 11 typ, gick ner till pekås och köpte mig 2 delicatobollar,
gick hem, satte på tv och somnade. Var en ganska så skön dag :)
Sandra ringde och fråga ifall jag skulle med och träna också,
men jag hade ingen ork så vi kom fram till att vi skulle köra spinning imorron ist. :)
Jag vill ut på torsdan när det är lussevaka, men ja vi fårse. :) Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0