och btw,

JAG KLARADE NATIONELLA I MATTE OCH HELA KURSEN! :D Kanske inte är så mycket för andra, men matte har aldrig varit min starka sida direkt. Så, oj vad det var skönt och höra. Och att veta att man inte behöver göra ett enda jävla mattetal igen! tråkigt bara att jag bara fick 1,5 p ifrån vg på näringsläran. :) menmen.

Jaja, nu sitter jag här med min reeääksallad! :) väntar på att sandra ska höra av sig nån gång. Men dom kanske "råkar" glömma det, för jag tror inte dom ville ha med mig egentligen. Men fuck them, det är inte alla som får se på bio med mig inte! så det så :) ser iaf emot och se den filmen, alla säger ju att den ska vara skitbra, så man har ju ganska höga förväntinigar. Men det blir nog bra :) Kommer nog hem ganska sent eftersom filmen börjar 9, men vi ska bara vara i skolan i en timme typ, så det gör inget :) sen JULLOV! ska fira hos pappa under lovet, blir mysigt :) Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket ;p Slash F.

Kommentarer
Postat av: elin.

kul att du klara matten frida, hoppas vi ses snart <3

2008-12-18 @ 22:30:02
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0