Julen är över.

Nu är julen slut, men känns ändå rätt gott. Så nu har man nyåret att se fram emot :) vart det än blir. Emma åkte hem med sara för typ 1 timme sen. Känns tråkigt att hon lämnade mig. Men det kom en massa släktingar hit, så det hade inte varit så roligt för henne.. Och jag är sur. För nu kommer jag inte ha nåt att göra ikväll, bara sitta här och glo. Sandra är med nicklas på nån grejs också. Så, henne kunde jag ju icke sova hos. jaja, jag överlever väl hoppas jag. Är hungrig som en gnu. Tur att mamma gör tacos därnere då.

Igår åkte jag och emma hit, klockan 9 satt vi på bussen pigga och glada.. He he. Var framme vid typ 11, åkte hem och lämna väskor. Åkte sen tillbaka och mötte upp sandra :) Fick mig lite iaf; två tunikor  typ, väska, tights, örhängen. Och allt förutom tightsen var på rea, så jag var nöjd :) brukar aldrig hitta nåt så. Sen vid 5 nångån så drog jag, emma och lisa hem :) men lisa lämnade oss senare för hennes date ;) Vi satt hela kväll och kolla på ett livsverk, ja vad ska man säga? eller, jag säger som benjamin; kanonkul! ;)

var även och handlade lite idag, fick mig dock inte så mycket.
en klänning till nyår kanske? fårse. Armband, ögonskugga och eyliner. Det var allt.
Nu ska jag gå ner till köket och se hur långt mor har kommit med födan. Slash F.

Tillochmed när han ser ut såhär vill man ha honom. Kalling! jämt de lell.



Kommentarer
Postat av: Emmis

Ha det inte för roligt med dina släktingar nu ;) känner mig lite taskig som lämnade dig, höhö.

2008-12-27 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0