fields of gold.

Tack så mycket för den fina designen ida! <3 :) Nu kanske jag orkar blogga lite mer ;p Idag då, åkte till skolan vid halv 9. Och var hemma ungefär 9 på kvällen! så jag är en aning trött och har världens träningsvärk. Hade julbord så det var därför det blev så sent. Men det var jävligt kul också :) Så jag funderar faktiskt på att vara hemma imorron, har  två prov på torsdag också, så skulle vara gott att vara hemma och träna :) men jag fårse, för sandra skulle inte heller dit för att hon ska till tandis :) höhö. Men vart ska alla på nyår då? :p jag har ingen aning. Men nu ska jag fortsätta prata med syster i mobben ;) Slash F.

Kommentarer
Postat av: Ida

Inga problem :D

2008-12-16 @ 09:00:26
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0