face down in the dirt.

Imorron är det julafton :) ska bli riktigt trevligt.

Idag fick jag gå upp ganska tidigt, typ 11 :p för jag och eric skulle träffa mormor och fika vid telehuset :D vi fick våra julpengar och lite fika. Det satt inte fel :) var med emma och sara på innebandy igår också, skulle ha varit med dom efter det också. Men sara mådde inte så bra, så det blev bara jag och emma. Var lite tråkigt tyckte jag, för sara ser jag inte så mycket nuförtiden. Men det får väl bli nån annan dag :) Men jag fick ju vara med emma iaf, och det är ju inte helt fel ;) vi gjorde typ ingenting, kollade på spiderman 3, var riktigt bra ;p inte så ny film kanske, men bra ändå.
Nej, nu ska jag gå och kolla på syster när hon spelar tvspel. Och sen kommer fredrik och hämtar mig, vi ska tydligen baka :D blir nog bra. Hejs. Slash F.

Justde, fick träffa min kära syster igår också!
var bara en liten stund, men var så gott och se henne :)
Hoppas på att hon kommer till mig under lovet.

Kommentarer
Postat av: sara

jaaa!

2008-12-23 @ 17:31:38
Postat av: emmis

var inte helt fel att se dig också ansekt ;)

2008-12-23 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0