25 december.

Igår var det julafton och jag var glad för det jag fick :) vart inte så många paket, men pengar är faktiskt det bästa ;) för då kan man ju köpa det man vill, och nu hoppas jag att jag hittar nåt på rean. Men sån tur ska jag ju inte ha, för dendär mobilen jag fick. Den är redan trasig. Yes! jag och pappa skulle låsa upp den förut med nåt kort, men då gick den ju såklart sönder. Menmen, får en precis lika efter nyår så jag klarar mig :) jag har nog aldrig haft tur med mina mobiler har jag kommit fram till. Min röda mobil började ju stänga av sig typ direkt, och sen mobilen jag fick efter (alltså den jag har nu) funkar inte ljudet på, och mobilen jag fick nu. Ja, det gick ju bra ;p skulle inte förvåna mig ifall den jag får nu också skulle bli nåt fel. Det var säkert jätteinressant för er att veta :) Aja, sen ska jag nog med emma till värmullen. Är såå sugen på kebabtallrik så det skulle icke sitta fel. Och kanske att sara ska med? :) imorron åker jag och emmsan till kd. Det var allt jag hade för idag. Härra. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0