times like these

nu är det söndag och klockan är halv 12 typ, jag borde gå och sova.
tänkte bara skriva hur helgen varit :)
på fredag så åt jag och sandra kräftor =D det var gott!
sen på kvällen trodde vi att vi skulle ut men det blev inte så,
och vi hade ju redan börjat dricka, så vrf sluta?
så här satt vi, bara hon och jag :D men vi lyckades få det väldigt roligt ändå! :p
fast vi drog in till stan runt, nej jag vet inte. Men där träffade vi iaf nicklas,
och sen åkte vi hem och sov, det var skööööönt. :)
sen i lördags så satt vi hemma bara. Runt halv 11 blev vi sugna på mat,
så vi drog in till burgerking och åt ;D sen drog vi hemåt.
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade med sandra brevid min sida, höhö.
sen vid 5 eller nåt så kom nicklas hit, sen drog sandra hem vid 7 typ.
Sen dess har jag suttit här :) nej, nu ska jag nog gå till sängen, hejda!

Slash F.

Kommentarer
Postat av: ässsss

klart vi lyckades få det roligt. vi har alltid roligt! :D HAHA! :D:D:D:D

2008-09-01 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0