paint ftw

är så kul att man har photoshop och sånt,
nej här körs det med paint ;) jaja, det får gå det med!
nu ska jag snart gå upp och göra mig iordning och sova,
för måste upp och duscha till morronen :( det värsta som finns!
fast sen när man väl står där så är det såå gott, höhö.

vi fick beröm för den underbara maten som vi lagade idag igen ;)
treorna så att så god som maten var idag hade den inte varit på länge! jiho.
det går så fort när man står där och lagar mat hela tiden, det är kul!
men det håller nog inte min rygg med på, för nu börjar den värka och somna,
(ja ryggen kan faktiskt göra det, iaf på mig) som den gjort förut..
Så, är nog bra att jag ska börja träna snart :) går bara till 11 imorron,
har endast matte och nånting annat ;D för sen är det begravning..
Usch, sånt är inte kul! Nej, nu ska jag sleeeeepa. Godnatt!

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0