I kissed a girl


Idag då. Var i skolan vid halv 9 och slutade halv 3 typ..
En grupp skulle börja med servering, och den andra köket.
Jag var egentligen i den första gruppen men bytte med johanna.
Och jag och sandra var så jävla bra idag! =]
vi fick stå i linen (stavning?) och servera alla mat! det var varmt och jobbigt.
Men det var ändå inte så farligt som vi trodde det skulle vara :p
När vi stått där en timme bytte vi av med johan och tim :) sen städade vi,
och trodde att vi skulle ha idrott efter men som tur var så blev det icke så :)
Sen efter skolan drog jag och sandra till Mcdonalds och åt glass ;) det var gottit!
På torsdag blir det nog att dra med mig sandra till sats ochskaffa mig ett halvårskort,
känner att jag verkligen vill träna :)
och man är inte så motiverad av att bara var ute här och gå,
så jag för helt enkelt betala 350 kr i månaden på det, det känns.
Men förhoppningsvis så ser man resultat efter ett tag ;) och det är ju kul också!

Oj, glömt mitt slashade på ett tag.  Slash F.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Hej :)

2008-08-27 @ 19:52:02
Postat av: Svar:

Haha, hej emma! :)

2008-08-27 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0