emmsan har rätt

Gud gillar nog inte oss :) men det är lugnt, för vi gillar inte honom heller!

Nu är måndan gjord och det är hela 4 dagar till det är fredag!
och imorron ska vi väl ha våran första skoldag,
alltså vi har ju inte haft lektioner innan det. :)
vi ska nog vara i köket hela dan tror jag,
så då brukar dagen gå rätt så snabbt! det är ett +
idag så gick vi till mariebergskogen, det var varmt och jobbigt.
Vi trodde ju att vi skulle ta hand om 1:orna, men så var det icke!
eftersom vi gjort en ny klass, (vi har slagit ihop A & B) så skulle vi typ,
göra olika lekar och så. Haha, alla tyckte det var ganska ovärt.. 
Sen vid 11 slutade vi och gick tillbaka och åt :) 
 
skulle ha åkt till hagfors till helgen eftersom inte varit där på ett tag,
men eftersom emma skulle bort och sånt så ville jag inte dit :p
får lite dåligt samvete, för pappa har ju tjatat på mig ett tag..
men liksom, jag känner typ aldrig att jag vill till hagfors längre,
absolut inte för att jag inte vill umgås med dom där,
för jag saknar ju er! men jag trivs helt enkelt så bra här nu :)
är verkligen skillnad från när jag gick i 8:an & 9:an,
då var jag verkligen i hagfors varje helg, men då hade jag ju a där också, 
men det berodde inte bara på det. Men är bara så glad över att jag trivs här,
för det trodde jag aldrig jag skulle göra =D
Så emma, tror inte att jag glömmer bort dig för det kommer jag aldrig göra :)
du är och kommer alltid vara en av mina bästa vänner,
säger det kanske inte allt för ofta, men hoppas du vet det! :)

Och SANDRA, du är för bra! fast inte bättre än mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ärligt, gud måste hata oss. HÅRT OCKSÅ!

Hoppas verkligen att du aldrig glömmer mig frida, för jag kommer aldrig glömma dig. Du är för bra för att glömmas, och du är en utav mina bästa kompisar :) är så glad att jag har dig gummsi. <3

2008-08-25 @ 22:02:40
Postat av: ÄSS!

jag vet varför du trivs, du har ju träffat mig, hihi! nejdå, men du är också bra!!!!!!!!!!!<333333

2008-09-01 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0