all summer long

nu har jag inte skrivit här på ett tag.
Men har inte gjort så speciellt mycket heller.
Igår var det ferrrre iaf, höhö =]
jag, sandra, nicklas och thai förfestade lite här innan vi drog till skåre.
vi var hos ngn som hette stefan eller nåt sånt, kmr inte ihåg riktigt.
det var väl sådär därborta, och vid 1 typ så åkte vi in till stan.
jag, nicklas, sandra och robert gick till burger king,
och jag tror att vi satt där i flera timmar! men det var ganska kul :b
jag tror jag var hemma ngn gg vid halv 4 :)
och idag vet jag inte vad det blir, jag tror sandra har dumpat mig :D Haha,
så blir väl att gå ner till statiol snart och köpa godis och sitta här hemma själv :p
och denna helgen är den sista på hela lovet! :(( fan vad fort det har gått.
och ingenting har man gjort heller! eller, har väl varit ute varende helg typ =p
men vafan, det är ju sommarlov! eller, var..

justde, i torsdag tog jag och sandra ut våran lön! 3780. dåligt!
men, var väl nåt iaf! nästa sommar ska jag få mig ett bra jobb med bra betalt.
japp, det var den lönen det. typ. Har väl ungefär 8-900 hundra kvar! jag har ångest!
men jag fick mig bra saker iaf. Slänger upp en dålig bild på lite av det jag köpt.


Det blev; en skinnjacka, en tjocktröja, jeans, sjal, skor, klänning, örhänge,
mjukisbyxor, tror det var allt. Och det var typ hela min lön.
Men allt är ju så förbannat dyrt också! men, fick det jag behövde iaf. =]
och nu ska man leva på detta ändå tills sista september, det är för härligt.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Fint det var friden :)

2008-08-17 @ 00:33:53
Postat av: sandraaaa

jag dumpade inte alls dig då! hähä ! :)

2008-08-21 @ 15:06:10
Postat av: S

Fitta, är det samma skinnjacka som jag har, vill jag inte umgås med dig mer;P HAHA, jag skojade gumman :

Allt va jättefint, och du är värd lite pengar, och nu är de dlut, men du har ändå liiite pengar. och kläder. invecklat? hah,.

jag ringer dig i morgon. Blev lite strul här.. höhö. Jag älsakr dig syster <3

Du är en snygging

2008-08-21 @ 23:08:09
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0