want you, to want me.

nu sitter jag här och äter törr smörgås,
så funderar på att ta mig ngt annat..
och jag funderar också på att sätta mig med matten sen,
vi ska ju vara på sida 130 & jag är på sida 115,
så kanske dags att börja snart? men jag har ingen ork till det..
jag kom på en grej, som jag, malin & therese satt och diskuterade en dag.
Att eftersom alla har 'dagens outfit' & sånadär grejen,
så tänkte jag ta dagens mat, ist, HAHA.
Eftersom dt är ngt jag är bra på? ;)  vad tycker ni? :D

Nej, nu ska jag leta igenom mitt kära kylskåp. Härrrrra.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker fortfarande idén låter utmärkt ;D

2008-04-22 @ 20:34:30
URL: http://accordingtomalin.blogg.se
Postat av: Emma

ja gör det vettja ;D haha

2008-04-22 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0