teardrops on my guitar

har nyss kommit hem från sandra typ :)
vi åkte till hennes far vid typ 6 eller ngt.
Sen vi halv 8 så kom robert :) & ett tag efter det kom sebastian & oscar :)
vi kollade på film & var ute och gick :p och självklart gick vi till coop..
när dom åkte hem så gick jag och sandrisch och soov..
Frukosten bestod av isvatten & kladdkaka :) det var gottt.
fast nu vill jag nog fakiskt ha riktig frukost snart..
Fårse vad det bli ikväll, ska nog med sandra och dom ut iaf :)
ska det blir nyktert för min del iaf. Nej, nu är jag hungrig.

Slash F.



Kommentarer
Postat av: sis

kan du hjälpamig ellerrrrrrrrrrrrrrrrrr? jag ahr gjort värsta häddöörrrN :p ochså vill jag ändra bakrund,så det är bäst att du gör det åt mig !

2008-04-19 @ 18:47:50
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0