Hungrig

idag är det salladsbuffé i skolan :D höhö.
Så Nora och jag väntar på att maten ska öppna :p
för egentilgen har vi matte,
fast folke är icke här så det blev inge inte dt idag (; gött.
& på fredagar slutar vi halv 12, så nu slutar vi eftr maten.
Eftersom nora ska operera sig så,
skulle det komma några folk till mig idag,
eftersom detta är sista helgen nora kan gå ut på länge..
Men är inte på humör för det..
Så det kommer typ 7 pers till mig,
och jag & nora ska sitta och vara nyktra :)
fast det kan vara gott, har blivit mycket ett tag nu..


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Gott med sallad :) Jobbet ska bjuda på salladsbuffé på tisdag :)

2008-04-04 @ 10:37:49
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0