destination unknown.

åh vad jag tycker om detta väder! :)
hoppas det är fint imorron också eftersom vi nog ska på marknad :)
har ingen aning om vart dt är elr så, men det visste sandra så.
Idag kom mormor hit också, så fick jag en slant i förskott :)
sen kommer också camilla hit! ska hämta henne vid 6 eller ngt sånt.
Så, ska vi ut & kolla på skor och så :)
jag ska nog köpa mig 3 för 2 på skopunkten.
Och som vanigt så gör jag så att jag får mina födelsedagar innan jag fyller,
så när dt väl är min födelsedag så för jag inte så mycket.
Men på tisdan så ska jag ner till pappa, så dom kommer väl fira mig där också :)
ikväll kanske vi ska grilla med sandra och dom :) skulle vara gott.

Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0