it hurts whit every heartbeat.

Jag och emma kom hem igår från kd. Fick mig lite grejer iaf :) platttång, volummaster, två tröjor, smink & ett par jeans. :) så nu har jag inte så mycket pengar kvar.. Vi skulle egentligen ha varit kvar tills idag, för mamma sa att marie picasso var i mitticity.. Men hon hade tydligen tittat fel på datumet så det var inte förns den 5 januari. & då är elin hos mig, så då kan vi gå & kolla på henne :) usch, snart börjar skolan igen. Och jag måste börja träna på livsmedelsprovet som vi ska ha på onsdag första veckan.. Jaja, det går nog bra. Sen ska jag & emma åka till värmullen och äta kebabtallrik. Höjdpunkten på denna helg (y) Nej, nu ska jag nog upp i duschen snart, känner mig allmänt fräsch.. Hoppas att detta nyår blir bra, eller så blir det väl som vanligt.. Nej, så ska jag icke börja mitt nya år. Det blir väl som man gör det till :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0