all I wanted for christmas was you..

usch vad allt går fort egentligen. Känns verkligen inte som om det är julafton imorron iaf. Det känns inte ens som om det var speciellt längesen som sommarlovet tog slut. Så jag antar att detta lovet kommer kännas snabbt också. I år har jag bara önskat mig pengar, & det är gott för då kan jag köpa vad jag vill. Så på fredan innan nyår ska jag & emma ner och handla lite. Tror vi stannar vid mamma en dag också.. Blir nog bersäng detta år också, men får nog inte lika roligt som förra året.. Eller ifall man bli på ngt annat ställe, men det tror jag inte. & så hoppas jag att jag får se frida något under lovet också, men det kanske blir svårt att hinna med det. Men jag har inte träffat henne sen i sommras tror jag.. Nej, nu kommer mamma snart & hämtar mig, ska fira jul i sysslebäck detta år.. (y) :p HEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0